Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczytnie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony http://www.szczytno.piw.gov.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Część dokumentów archiwalnych opublikowanych na stronie internetowej przed 23 września 2018 r. nie jest dostępna cyfrowo.
- Na stronie internetowej znajdują się pliki w formacie .pdf, .doc, itp. Staramy się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio na stronie internetowej.
- Część plików opublikowanych na stronie internetowej w formacie .pdf dostępnych jest w postaci plików graficznych. Pliki te mogą być błędnie odczytywane przez programy czytające dla osób niewidomych.
- Brak opisów alternatywnych i tytułów dla części zdjęć i grafik.
Treści nieobjęte przepisami
- Dokumenty tekstowe i graficzne, które opublikowane zostały przed dniem 23 września 2018 r. oraz treści będące w naszym posiadaniu, ale które nie zostały przez nas lub na naszą rzecz wytworzone.
Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Karoliny Różackiej koordynatora ds. dostepności - mejlowo
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy jego realizacja będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wniesienia zgłoszenia. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniania dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub ich elementu. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczytnie
Parking
- Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 1 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
- Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
- Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 20 metrów.
- Parking jest bezpłatny.
-
Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych znajduje się z prawej strony od wejścia głównego do budynku. Po wjeździe na parking kieruj się do końca prosto. Miejsce parkingowe będzie po lewej stronie.
Pies asystujący
- Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
Wejście do budynku
-
Do wejścia głównego dojdziesz od ulicy Janusza Korczaka lub z parkingu przed budynkiem.
Aby dostać się do budynku od strony ulicy Janusza Korczaka konieczne jest pokonanie przewyższenia o wysokości około 10 cm.
Aby dostać się do budynku od strony parkingu konieczne jest pokonanie schodów.
Dla osób poruszających się na wózkach dostępny jest podjazd znajdujący się z prawej strony od wejścia głównego do budynku. - Przy schodach znajduje się poręcz.
- Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia o nachyleniu 15%.
- Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
- Otwierają się na zewnątrz.
- Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
- Drzwi mają wygodną i ergonomiczną klamkę.
- Można je łatwo utrzymać w pozycji otwartej.
- Szerokość otworu wejściowego wynosi 90 centymetrów.
- Drzwi są przeźroczyste i są kontrastowo oznaczone.
- Skorzystaj z domofonu przy drzwiach.
-
Wejście do budynku jest możliwe po naciśnięciu przycisku domofonu usytuowanego po lewej stronie drzwi wejściowych
Przestrzeń za wejściem
- Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
- Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
- Punkt obsługi znajduje się w holu głównym, z lewej strony na wprost wejścia. W punkcie obsługi pracownik pomoże Ci załatwić sprawę.
Ciągi poziome
- Wszystkie pomieszczenia znajdują się na parterze.
- Wszystkie korytarze są dostępne.
Pomieszczenia
- Pomieszczenia nie są dostępne dla osób na wózkach.
Łazienka
- Nie mamy dostępnej toalety.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
-
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma systemów naprowadzających dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie zapewniamy możliwości skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego on-line.
Istnieje możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego na wniosek. Powiadom nas o tym, że tego potrzebujesz na 3 dni przed planowaną wizytą. - Deklaracja dostępności została przygotowana w Generatorze Deklaracji Dostępności..
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego stan w dniu 01.01.2025 r.